ELRAENN - MOUNT & BLADE ll: BANNERLORD CO-OP MODUNU İNCELİYOR

Elraenn

Elraenn

239 B görünümler31

    Yepyeni bir bölüm, keyifli seyirler.
    Abone olmak için ▶ bit.ly/32svcfH

    Twitch ▶ bit.ly/32xV7CB
    Facebook ▶ bit.ly/2NvehF0
    Instagram ▶ bit.ly/36MwUvD
    Twitter ▶ bit.ly/2NTZ0fL
    Discord ▶ bit.ly/2WWdyQj

    Oyun serileri'nin oynatma listeleri

    The Walking Dead ▶ bit.ly/2NvQdBD
    Detroit: Become Human ▶ bit.ly/36NaJ8D
    Stranded Deep ▶ bit.ly/2NuZjPi


    Bu kanalda neler var ❓
    Bu kanalda funny moments, yayın özetleri ve oyun serileri tarzında videolar yer almaktadır.
    Eğlenceli, kaliteli ve güzel vakit geçirmeniz dileği ile keyifli seyirler.

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Tuğrul Akçay

      Bölüm 2 yok mu yaw

    2. Robb Stark

      Spartacus 3.sezon

    3. WonderrFull

      modun linkini atarmısınız

    4. Eagle ClaW

      16:28 güreşçi tayfa

    5. Histografi

      Abi lütfen devamı gelsin. 🤌

    6. Ali Topuz

      Devamı gelsin

    7. Mr Fearless

      Yayının devamını nereden bulabilirim ?

    8. Semih Sa

      7:40 mero 'ya benzedi amq

    9. Just Watch

      Bu ne abi çok kısa part 2 gelsin

    10. Cavad Rehimov

      Ps4-e gelecekmi bu oyun?

    11. Wandexa

      yemek yerken bu videoyu izlemeyin ölüyosunuz gülerseniz üaxcüxzcxcz

    12. Onur Ozturk

      devamı gelsin

    13. Globtall

      Elraenn inceliyor 1 saat Elraenn oynuyor 10 saat

    14. Fatih Mert Ö.

      devamı gelsin pls yıllardır bunu bekliyoruz

    15. Mustafa Cetinbas

      Bu mod u oynayabilmemiz için orijinal oyunu satın almamız şart mı?

      1. Arael Gamer

        şart

    16. fatih acar

      Yeni başlayan arkadaşlara isterse yardımcı olabilirim bana mesaj atmanız yeterli. Her türlü imkanı sağlamaya hazırım.

    17. Swainz

      Seri yap reis

    18. Mustafa ALKAN

      kaç gündür izleyip gülüyorum ikincisi gelsin lütfen @elraen

    19. Halil Eymen Şentürk

      Abi 2 gelsin pls

    20. KUZENLER

      Sardi baya warbandta yapmak istediğim şeyi elrean den izlemek çok zevkli

    21. Polis 102!

      Dewami gelsin♥️

    22. Mert LYLK

      2 Bolum nezaman

    23. boyalı bilal

      2 bölümü bekliyoruz abi

    24. Yusuf Birinci

      Ufak ufak seri halin de gelse çok güzel olur ya elinize emeğinize sağlık

    25. Arael Gamer

      ROADMAP for next 1,5-2 months: • Server unification: - It is more interesting to play on servers with a sufficient number of players. We plan to unite all servers by regions where there are few players left (RU1 and RU2, EU1 and EU2) • Creation of clans and joining them: - Each player will be able to found his own clan or join an existing clan of another player. - Each clan will have a unique name and a banner over the squad of each clan member. - Barter. Players will be able to freely exchange gold and items while in one of the settlements. • Updating the system of battles: - Dynamic regulation of the distance between teams before the start of the battle. - New maps for different biomes. - There will be a chance of losing items or cargo! • Update "Desert Lands": - New types of opponents in desert regions. After defeating them, you can get a horse, which will help to improve your warriors. - Yes, now the cavalry will require horses for its improvement. - Several tasks, by completing which you can get a unique reward. - The Wanderer character who grants rewards to Patreon and PayPal supporters. • Clan castles: - Clans will be able to reclaim the castle from AI or other players. It will become a stronghold in the lands of Calradia. - The castle provides access to clan storage and treasury. - The construction of the residence will be available in the castle. By building it, clan will have access to nobles and their upgrade to high-level fighters.

    26. BaraN AnderimaN

      ABİ NOLUR AMA NOOOOLLUR DEVAMİ GELSİN FENA SARDİ

    27. Nova Prame

      bu modu nereden indiriyoruz

    28. Lelouch Vi Britannia

      80 tl ye bannerlord satılır

    29. XenopH

      12:57

    30. Last Warrior

      çok güzel ellerinize sağlık.

    31. emir inan

      oyun çok güzel olmuş

    32. makcombat

      Videonun girisi efsane

    33. Anar Qurbanov

      Abi dewamı gelsin nolurrr😭😭

    34. Anıl Berkay Durmuş

      33:52 tarzan toğkın :D

    35. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    36. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    37. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    38. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    39. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    40. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    41. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    42. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    43. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    44. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    45. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    46. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    47. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    48. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    49. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    50. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    51. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    52. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    53. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    54. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    55. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    56. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    57. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    58. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    59. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    60. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    61. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    62. LAZ Ve GaZ Krgz

      Çok güzel devamı gelsin net

    63. kaan kandemir

      daha fazla isteriz

    64. Burak Öztürk

      bunun bari serisi gelsin abi lütfen seviliyorsun

    65. KAYRA KIZIL

      Tuğkan abi sen mükemmel bir detaysın yaaaa udfhv uohsoufgshogapoş

    66. Harun Doğru

      Eightborn gibi olsa efsane olur Eightborn'u bile geçer

    67. göktuğ öztürk

      tuğkan abi seni çk seviyorum ve ne zaman yayın açıtığını bilmiyorum o yüzden yayınları kaçırıyorum bana yayın günlerini sölermisin pls

    68. aayc yücel

      ne zmn geldi coop bannerlorda yokdu

    69. Erhan ESİN

      Bu oyunun rp serverleri olursa gerçekten 7/24 sarar bu oyun. Fakat ordu kurma şehir fetihleri ve oyunculardan ordu oluşturma gibi şeyler olsa çok güzel olur. Taht savaşları, şehir savaşları, evlilik, arena etkinlikleri vb. bir çok şey eklenerek oyunda gerçek emekle para kazanılıp zırh, at, kılıç, asker vs. alınabilir. Tadından yenmez valla.

    70. KanékiKén

      torrent ten indirip denesem sorun olur mu?

    71. Gamer Computer TV

      selam iyi oyunlar beni de alırmısın ekibe tek oyun da 400 adam toplayabilirim

    72. JacKaL

      cok iyi ya

    73. EDMİ

      7:48 olum bu ne

    74. Arthur Callahan

      arkadaşlar sadece orjinal oyundamı çalışıyor bu mod

    75. Yavuz Çankaya

      Ağabey 2. bölüm de gelsin

    76. Emir Kani Bozbay

      devamııııııı gelsiiiiiiiiiiiiin

    77. çıyan nız ulen

      Abi seni izlerken bolu yersin çünkü akşam gülmemek için mal olan lazım

    78. alisan

      Abi yeni bolum nerde kaldi cok eylenceliydi

    79. Bal Badem

      Yenisi gelsin abii bekliyoruz

    80. pxaN

      kendini feda eden ghostlara o7

    81. aLP

      Devamı gelmezse intihar edicem

    82. Yusuf Yalçın

      Ooo bannerlorda co-op gelmiş hemen gidip warband oynamalıyım :(

    83. Hasan Alp Kızılkaya

      Abim bundan bı daha gelsin

    84. Erdoğan Öztürk

      Çok iyi ya hep aradığım mod pc toplarsam boş boş takılırım

    85. Yakup TÜRK

      Adam 🐨 koala ya döndü aq😂👍

    86. Mehmet 4245

      Devamı gelsinn

    87. manyak oyuncu

      2. Bolummmmmmmmmmmmmmmmmmmm 😊😊😊😊

    88. Aykut Babuş

      Nobody: Elraenn: Hay ananı crash yedim

    89. Davut Kaplan

      Ulan keşke olsa dediğim olaydı be

    90. Bedirhan Süzen

      abi ı ya bas sonra ctrl ve x e bas para hilesi

    91. FeRRuM

      Abi Seni Çok Seviyorum Senin Sayende Çok Şey Öğrendim...

    92. Yunus Siyah

      İzlerken o kadar zevk aldım ki tam benlik oyun

    93. Fatih Yıldırım

      KAVİMLER GÖÇÜ ELRAEN ÖNDERLİĞİ #1

    94. RiotGaming

      valla eightlord açılırsa baya iyi olur viking rp si yaparım

    95. MuhammedX

      abi devamı gelsin lütfen

    96. Komando TR

      Çekeceksini bunu emrediyoruz EWQ:EW:QE:WQE:WQEQW:

    97. Doğukan Sonay Gaming

      1:05:40 YARILDIM KÖR TUĞKAN AFDASDFASDF .

    98. ConVoy

      Dewamı geleh

    99. Ryuk Maybe

      Devamı gelsin

    100. Dante

      Ya da klanlar kurulucak ülkenin liderleri oyuncular olucak ve askerleri birbirleriyle savaşıcaklar